مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مرد 50 ساله‌ای که متهم است همسرش را پس از آزار و کتک به قتل رسانده، توسط دادستان ماهشهر تحت تعقیب قرار گرفت.

پس از ناپدید شدن یک روزه زینب 35 ساله در ماهشهر، پلیس با اطلاع خواهرانش روز 25 تیرماه، «دفترخانه» علیرضا - م شوهر این زن را مورد بررسی قرار داد و با جسد زینب رو‌به‌رو شد. این زن جوان به صندلی بسته شده بود و آثار ضرب و جرح بر بدنش نشان می‌داد که پس از شکنجه بسیار به علت خفگی کشته شده است. تحقیقات مقدماتی کارآگاهان اداره آگاهی ماهشهر آغاز شد و آنها دریافتند علیرضا و زینب از مدت‌ها پیش با هم اختلاف داشتند و یک بار علیرضا به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه زینب که 1158 سکه بود، راهی زندان شده است.

پدر زینب در گفت‌وگو با شوک با بیان این مطالب، ماجرا را اینگونه شرح داد: دو سال پیش علیرضا و زینب با هم ازدواج کردند، علیرضا ابتدا مدعی شده بود یک زن دارد و در واقع زینب زن دوم اوست، دلیل این ازدواج هم تحصیلات دخترم بود که لیسانس حقوق داشت و علیرضا می‌خواست دفترخانه‌اش را گسترش بدهد اما بعداً دخترم متوجه شد شوهرش غیر از او، نه یک زن که سه زن دیگر هم دارد. اختلافات از اینجا آغاز شد و زینب مهریه‌اش را به اجرا گذاشت. علیرضا چون توانایی پرداخت مهریه را نداشت راهی زندان شد ولی پس از مدت کوتاهی با رضایت زینب از زندان آزاد شد.

این پدر افزود: دخترم زینب قبلاً یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود به همین دلیل تجربه یک شکست تلخ را داشت. زینب با مهریه‌ای که از شوهر اولش دریافت کرده بود چند قطعه زمین و چند چیز دیگر خریده بود و در واقع علیرضا چشم به این مال و اموال داشت. به همین دلیل هم روز شنبه 24 تیر ماه زینب را به بهانه پرداخت مهریه به دفترخانه‌اش برد تا به زور اموال او را به نام خود کند.

علیرضا به دخترم گفته بود که به جای مهریه‌اش می‌خواهد خانه‌ای را به نام او کند و زینب حتماً باید به دفترخانه‌اش برود. دخترم این موضوع را به خواهرانش اطلاع می‌دهد و به دفتر علیرضا می‌رود ولی متأسفانه آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. علیرضا با کمک پسرش که نقشه‌ای برای دخترم کشیده بود زینب را به صندلی طناب‌پیچ می‌کند و با زور و کتک از او می‌خواهد برای واگذاری اموالش ورقه‌ای را امضاء کند. پیرمرد با ناراحتی ادامه می‌دهد: ولی متأسفانه آنها به همین قدر هم راضی نمی‌شوند و دخترم را به قتل می‌رسانند. غافل از این که خواهران زینب از رفتن او به دفترخانه شوهرش خبر دارند.

 

دخترانم به اداره آگاهی مراجعه می‌کنند و ماجرای گم شدن زینب و قرار او با شوهرش را به پلیس اطلاع می‌دهند. پلیس در محل حاضر می‌شود و روز یکشنبه مأموران وارد دفترخانه می‌شوند و در مرحله اول جست‌وجو جسد زینب را می‌بینند که به یک صندلی بسته شده و پس از ضرب و شتم شدید و شکستگی دندان‌ها و... خفه شده است.

کارآگاهان ماهشهر در آغاز تحقیقات ابتدا بهروز، پسر علیرضا را بازداشت می‌کنند. بهروز در تحقیقات مقدماتی اعتراف می‌کند با پدرش برنامه این قتل را ریخته‌اند و قرار بوده پس از کشتن زینب جسد او را به بیابان‌های ماهشهر منتقل کنند اما خواهران همسر چهارم پدرش سرمی‌رسند و مانع از این کار می‌شوند. به گزارش خبرنگار شوک کارآگاهان در ادامه تحقیق دریافتند که علیرضا - م متواری شده و پس از این که جست‌وجوها برای یافتن او بی‌نتیجه ماند دادستان ماهشهر در نامه‌ای به روزنامه ایران خواستار چاپ عکس بدون پوشش متهم فراری شد تا کسانی که اطلاعی از این مرد دارند با شماره 06522337800، اداره آگاهی ماهشهر تماس بگیرند و مراتب را اطلاع دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:43 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 525472
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1